Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Εξομολόγηση: 20 χρόνια κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου


Βγάζω τα μάτια μου μετρώντας τα φασούλια... Και γρήγορα-γρήγορα γιατί τα spreads μου ξεφεύγουν και δεν θα προλάβω. Στην αρχή, λοιπόν, οι δύο που νομίζουν ότι είναι Μεγάλοι, είχανε Ψυχρό Πόλεμο και τσακωνόταν μέχρι τελικής φθοράς του ενός και ζορίσματος του άλλου. Μετά τέλειωσε, και εγώ μπόρεσα, επιτέλους, να επανενωθώ. Για να επανενωθείς θες λεφτά. Έσοδα, εξαγωγές, θετικά ισοζύγια εμπορικών και χρηματοοικονομικών συναλλαγών. Κεφάλαιο για επενδύσεις, επενδύσεις για εξαγωγές, αγορά φτιαγμένη για τις εξαγωγές, να εισρέει χρήμα. Χρήμα που γίνεται κεφάλαιο, και όχι κατανάλωση, για να γεμίζει το σεντούκι... Και κοίτα την κατάσταση στα επιτόκια των περιοίκων πριν 1999:


Θα τους βάλω όλους να συγκλίνουν. Θα αποκτήσουν νόμισμα καλό, καλύτερο από τα σαπάκια που έχουν σήμερα, και όπως είναι μονίμως στερημένοι, θα έχουν επιτέλους λεφτά να ψωνίζουν. Και είμαστε μία ενιαία αγορά, θα ψωνίζουμε ο ένας από τον άλλο. Θα φτιάξω και Υπουργείο Μεθόδευσης στις Βρυξέλλες, θα μεθοδεύει να ψωνίζουν βασικά από μένα. Νόμοι με προδιαγραφές. Ντιρεκτίβες. Αφορολόγητα τα Καγιέν. Αποθήκες για Miele και Ζήμενς στο τέλος κάθε μεγάλου Δρόμου. Κι αν δεν έχουν Δρόμο, θα τους βάλω να φτιάξουν. Με δικά τους λεφτά, από το ...μέλλον. Συγχρηματοδότηση θα το λέμε, θα νομίζουν ότι είναι αγγλοσαξωνικό. Κι αν έχουν δική τους παραγωγή, με λίγες επιδοτήσεις από τις Βρυξέλλες, θα την κόψουν ή θα την περιορίσουν σε αυτά που θέλω εγώ. Και Πράσινη Ανάπτυξη και πολλές ΜΚΟ χρηματοδοτημένες για καλούς σκοπούς από το Υπουργείο Μεθόδευσης. Και δώρα και λαδάκια και βραβεία στους πολιτικούς και τους Ευρωβουλευτές-μαϊμούδες και τους μοσχοπληρωμένους Επιτρόπους. Και οι περίοικοι θα είναι και ευτυχείς. Θα τρώνε, θα πίνουνε, θα ψωνίζουνε και σιγά σιγά εγώ θα αγοράζω τα δίκτυά τους για ..."μετά". Οι πολιτικοί τους, δικοί μου θα είναι ούτως ή άλλως, τους έχω από τα balls. Και έτσι θα πορευόμαστε και ιδού, που, νομοτελειακά, θα καταλήξουμε:


Βέβαια, το βιβλίο των εβραιομασόνων λέει ότι, όταν μία χώρα γίνεται ελλειμματική, με αρνητικά ισοζύγια συναλλαγών, το νόμισμά της πέφτει, και τα επιτόκια δανεισμού της ανεβαίνουν και έτσι, με το αόρατο χέρι του Adam Smith, αυτοδιορθώνεται και επιστρέφει στην τάξη. Αλλά εγώ δεν είμαι του Adam Smith. Το δικό μου χέρι είναι ελεγχόμενο και μαύρο, και πορεύομαι με δικό μου, Κεντρικό Σχέδιο. Δεν έχουν και δεν θα έχουν ευελιξία αυτοδιόρθωσης. Θα ψωνίζουν από μένα με σκληρό νόμισμα μέχρι να μην αντέχουν άλλο. Και τότε, η δήθεν κακή αγορά θα τους αναγκάσει να έρθουν να ζητήσουν βοήθεια για τα δάνεια που δεν θα μπορούν να αναχρηματοδοτήσουν. Και τότε θα βάλω τους πραγματικούς μου όρους: Τι θα τρώνε, τι θα οδηγούνε, τι θα μου δώσουν από όλα αυτά τα πάγια που έχουν. Και όποια δίκτυα δεν μπόρεσα να πάρω τσάμπα, θα τα πάρω τότε. Και θα εισπράττω εσαεί. Από το ρεύμα τους. Από τα τηλέφωνά τους. Από τους Δρόμους τους. Κι ας τους τα πούλησα αυτά εγώ, ούτως ή άλλως. Τι το περάσαμε; Ο περίοικος έχει σαν προορισμό του να μου στέλνει. Κι όταν φτάσει στο τέλος, θα γίνει είλωτας, γιατί το υπηρετικό προσωπικό έχει γίνει δυσεύρετο και οι σκλάβοι δεν είναι poltically correct.


Αλλά πήρα φόρα και προτρέχω... Πού βρισκόμαστε τώρα; Αααα... Είναι στην φάση που ανακαλύπτουν ότι δεν μπορούν να δανειστούν σαν και μένα... Έτσι μπράβο. Όλη η ρευστότητα να έρθει εδώ, γιατί δεν έχω πάψει να έχω ανάγκες... Σε περιόδους δήθεν "κρίσης" το μυστικό είναι να μαζεύεις ρευστότητα. Τα μετρητά. Cash is King. Και όσο έχω σφιχτή πολιτική, θα είμαι μια χαρά. Με μόνο ρίσκο να με καταλάβουν και να ενωθούν εναντίον μου με την δόλια καθοδήγηση των υπερατλαντικών εβραιoμασόνων. Για αυτό φροντίζω να μην ενωθούν, να είναι κάθε ένας ξεχωριστή περίπτωση. Και δεν παύω να τους θυμίζω ότι οι άλλοι είναι οι κακοί, οι τζογαδόροι που κερδοσκοπούν, ότι εκείνοι κάνουν κουμάντο. Εγώ δεν κερδοσκοπώ... Εγώ μαζεύω, μαζεύω, για την βροχερή μέρα. Και μην προς θεού τους περάσει η ιδέα να θέλουν να βγούνε από την Ευρωζώνη... Verboten!

Το τελευταίο γράφημα είναι από το Spiegel.  Τα άλλα δύο τα έκλεψα από την Ζάχαρη (μα πού πάει και τα ανακαλύπτει και με τσιγκλίζει...).  Αν δεν την κάνουμε σύντομα, θα χρειαστεί αίμα αργότερα.

Δείτε, εάν θέλετε, και "τι υπάρχει μετά την Ευρώπη (1)" και "τι υπάρχει μετά την Ευρώπη (2)" 

22 σχόλια:

nikos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=VeUCOQC_lTM&feature=youtu.be

nikos είπε...

το φιρφιρικη της Κοζάνης Παπα .... ζητάει.... Αυξήσεις τιμολογίων έως και 40% ....δείχνουν τα νέα κοστολογικά στοιχεία της ΔΕΗ! http://www.energypress.gr/portal/resource/contentObject/id/fb763855-b45d-4956-9e4d-1460e9c11627
χιχχι

nikos είπε...

οι πάσχοντες απο χρόνια επιχειρηματική ...διαστροφή συνέρχονται για.. διαβούλευση τιμολογιακής πολιτικής http://www.energypress.gr/portal/resource/contentObject/id/1db2911a-0f38-423e-bee2-af44b9919ab8..χιχχι

spiral architect είπε...

Φρέεεσκα ψάριααα, ο ψαράααααας!

archaeopteryx είπε...

ευχαριστώ spiral

Μα δεν σου κάνει εντύπωση ότι δεν υπαρχει κανείς από κόμμα που να αναρωτιέται;

Μερκελ είπε...

«Eάν κάποιοι πολιτικοί πιστεύουν ότι την ευρωκρίση μπορεί να τη λύσει η ΕΚΤ, σφάλλουν»

Εξάκτινος είπε...

Αν μπορείς άκουσε από το 00:44 και μετά. Όλο είναι ενδιαφέρον καθώς και το πρώτο μέρος που θα το βρεις σε άλλη ανάρτηση στο ίδιο blog αλλά είναι πάνω από 2 ώρες.

Ανώνυμος είπε...

μια χαρά ήταν τα επιτόκια των περιοίκων το 1999 (και 36% για καταθέσεις)

πολύ ωραίο άρθρο, γενικά κάνουν σχεδιασμούς, αλλά αν είναι έτσι όπως τα λες, αυτός εδώ τους πετυχαίνει 10 στα 10.

έχω μια πολύ πιο απλή θεωρία στην αντίθετη κατεύθυνση:

ένας επαναστάτης μπήκε μια μέρα σε ένα τρένο και κατευθύνθηκε στη Ρωσία εκεί υπήρχαν άνθρωποι του τραπεζίτη Warburg (Αμερική) που χρηματοδοτούσε καταστάσεις

προέκυψε η μπολσεβίκικη επανάσταση και μετά ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος ο οποίος είχε πολύ συγκεκριμένα αποτελέσματα

αυτό όλο που ζούμε σχηματικά φέρνει σε εκείνη την εποχή

τότε ήταν ο Warburg σήμερα η Goldman Sachs

τραπεζίτες (Διεθνείς Τοκογλύφοι χα χα ) περικυκλώνουν ηπείρους

nikos είπε...

http://vathiprasino.blogspot.com/2011/11/blog-post_3858.html..xixxi

archaeopteryx είπε...

Εξάκτινε είναι πραγματι απορίας άξιον πώς κανένας σκεπτόμενος δεν προβάλλεται από τα κανάλια. Ή να το πάμε ανάποδα, όποτε βλέπει καποιν σε κανάλια ψάχνεσαι να δεις τι σου πουλάνε...

Εξάκτινος είπε...

Στο κομμάτι που σου είπα αναφέρει αρκετά για το ρόλο της Γερμανίας. Μάλιστα με παραμέτρους που εμένα μου ήταν άγνωστες ή δεν είχε πάει το μυαλό μου.

Και βέβαια για να παίζει το κράτος το γενοκτόνο ρόλο κατά των Ελλήνων πρέπει να κρατιούνται εκτός ΜΜΕ αυτοί που επισημαίνουν αυτή την κατάσταση.

Αλήθεια ποια θα ήταν η δική σου ή η δική μου άποψη για πολλά πράγματα χωρίς το ίντερνετ; Εγώ προσωπικά θα είχα μη πλήρη άποψη.

Ανώνυμος είπε...

http://www.radio9.gr/Media.aspx?a_id=1338&item=3691&prodId=4&prodId=4

nikos είπε...

τώρα πως εδώ και χρόνια ανύπαρκτο ενεργειακό προγραμματισμό πρόκειται σήμερα ο Παπα..με την παρεουλα τον 255 να ψηφίσουν τον ετήσιο οικονομικό
προϋπολογισμό του 20012 ... μόνο ο μάγος Reihembah να μας το εξηγήσει ..χιχχι

Ανώνυμος είπε...

Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις σκέφτομαι σοβαρά να «γυρίσω την πλάτη μου στο μέλλον». Έτσι και αλλιώς τα περισσότερα γίνονται εκτός των γνωστών και τυπικών προδιαγραφών. Ζούμε σε μια εποχή που όλα μοιάζουν να δικαιολογούνται και μόνο με την επίκληση του όρου «συγγνωστή πλάνη».
Αρχαιοπτέρυγα γνωρίζεις αν υλοποιούνται έργα ΑΠΕ που οι πιθανές αστοχίες έχουν καλυφθεί από τις προδιαγραφές αυτού του όρου;

Ανώνυμος είπε...

Γερμανικο υπερκράτος στα σκαρια ??
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/eu/8898213/German-memo-shows-secret-slide-towards-a-super-state.html
ΤhW

spiral architect είπε...

18 Νοεμβρίου 2011 9:46 π.μ.
... γνωρίζεις αν υλοποιούνται έργα ΑΠΕ που οι πιθανές αστοχίες έχουν καλυφθεί από τις προδιαγραφές αυτού του όρου;,


Tι εννοείς?

Ανώνυμος είπε...

@ spiral architect
Τον όρο «συγγνωστή πλάνη» τον έχω δει στο παρελθόν σε αποφάσεις όπου εκ των υστέρων έγιναν έλεγχοι και βρέθηκαν κάποιες υπηρεσίες παράτυπες ως προς τις διαδικασίες χρηματοδοτήσεων που είχαν εγκρίνει. Μετά, δεν υπήρξε συνέχεια, ούτε πειθαρχική ή άλλη συνέχεια. Δηλαδή οι εκταμιεύσεις που έγιναν – κακώς μεν – αλλά μετά χαρακτηρίστηκαν ως «ΣΥΓΓΝΩΣΤΗ ΠΛΑΝΗ», έκλεισαν ως νομότυπα εντάξει.
Αν βάλει κανείς στο google αυτές τις δύο λέξεις θα βρει πλήθος υποθέσεων που έχουν δεχτεί εκ των υστερών τέτοιο χαρακτηρισμό. Φυσικά θα υπάρχουν πολλές ακόμα που δεν εμφανίζονται στην ηλεκτρονική αναζήτηση.
Δύο παραδείγματα που είδα:

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=12.03.2009,id=44189284

http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=40611&nt=108&lang=1
Να σημειώσω ότι για τις παραπάνω υποθέσεις δεν γνωρίζω άλλες λεπτομέρειες. Τις μεταφέρω ως παραδείγματα εξήγησης του συγκεκριμένου νομικού όρου.

Και μια πιο επίσημη προσπάθεια εξήγησης – διευκρίνησης.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:62009CO0112:EL:HTML

nikos είπε...

http://oikonikipragmatikotita.blogspot.com/2011/11/blog-post_18.html

Ανώνυμος είπε...

αλλου η Γερμανια και αλλου η Κινα
the American Dream has been lost
http://www.infowars.com/35-facts-about-the-gutting-of-america%e2%80%99s-industrial-might-that-should-make-you-very-angry/
ThW

porta porta είπε...

Ποιος ασχολειται με το ΠΑΠΑΚι?? αχχα ο συναιτερος του ο Φερυς…!

Εδω το ΠΑΠΑΚι προσελαβε τον Πετρο Χριστοδουλου στον ΟΔΔΗΧ..!!! ο οποιος χτες διαπραγματευοταν το Χρεος μας ΓΙΑ ΕΜΑΣ χωρις ΕΜΑΣ !!! ποιος ?? ο Goldman Sachs… κ Χριστοδουλου !!

Μην πατε μακρια… το εγκλημα εκτελειται ΕΔΩ !! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ !!..

Ρωτησε κανεις ποιος και ΓΙΑΤΙ αποφασιστηκε η προσληψη Χριστοδουλου τοτε ?? οχι μονο εγω !!

Ρωταει κανεις.. ΓΙΑΤΙ στειλαμε εναν υπαλληλο να διαπραγματευτει για ΕΜΑΣ ?? και χοι το Μπεννυ η τον Παπαδημο… ΟΧΙ .. μονο εγω !!

ΕΜΑΘΕ κανεις απο τους συνκυβερνωντες την ατζεντα Χριστδουλου πριν την αναχωρηση του για Φρανκουρτη?
ΟΧΙ…! στα παπαρια τους.. εντελως ομως !!!

Εμας μας χαλαει ολο αυτο το φιασκο ?? ΟΧΙ !! το λουζομαστε…

Φερυ.. γουσταρεις Χριστοδουλου πρωην GS να διαπραγματεται ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ??? ΝΑΙ με τιμη και ΧΑΡΑ !!

Τι ψαχνουμε ?? την ΛΟΓΙΚΗ ??

Ολοι βριζουν την GS… και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ στελνουν τον Χριστοδουλου με ΑΓΝΩΣΤΗ ΑΤΖΕΝΤΑ και περιθωρια “διαπραγματευσης”… την ποιο κρισιμη στιγμη για την ΠΑΡΤΙΔΑ… ελευθερο και ωραιο στην Φρανκφουρτη !

Ποσα οεο να βαλω ??

οεο οεο

ΠΠ

Ένας Τυχαίος... είπε...

Ασχετο, αλλά αν παρουμε την 6η δόση, χωρις να δώσουμε την τελευταια γραμμη άμυνας(ομολογα στο εθνικο μας δικαιο) πότε είναι η επόμενη δόση;

archaeopteryx είπε...

Έχεις δίκιο τυχαίε... Θα μας αφήσουν;

Αυτή η δήλωση του IMF "για να εκταμιευθεί η έκτη δόση πρέπει τα δάνεια να είναι βιώσιμα"...

Θα ήθελα να μιλήσω με αυτόν που σκεφτηκε αυτη την έκφραση... Στην ιουρασσική μου ύπαρξη το έχω πει αρκετές φορές, "μια αναδιάρθρωση, για να πετύχει πρέπει να είναι βιώσιμη" Να ζήσει και ο δανειζόμενος...